27.11.05

Mes coses

mmmm.. a veure mes coses.. aps el menjar! El menjar es completament diferent, 99% vegetaria, mooooltissim arros. Es bastant picant, pero de moment el meu estomac aguanta be, de tant en tant menjo una barreta de proteines per complementar la dieta. Pero la veritat es que menjen molt sa, no hi ha ni un sol nen ni nena que tingui sobrepes, i tampoc estan massa prims, ja els veureu en fotos.
La meva habitacio es correcte, evidentment no es un hotel, pero al menys tinc lavabo a dins, i mosquiteres a les finestres xD.
Els professors i el personal son super atents i sempre intenten que la meva estada sigui el mes comode possible.
Ah per cert, hi ha una altra voluntaria!! I es espanyola, ha estat una bona coincidencia ja que cap dels dos ho sabiem. Es diu Sara i es de Madrid... pero encara no li he parlat de l'estatut :P jeje, tot arribara.
Be us deixo, crec que per avui ja n'hi ha prou, us intentare escriure el proper cap de setmana des de Bangalore, a veure si us puc enviar fotos.
Mooolts records per tots!! us mantindre informats!

5 comentarios:

Oriol dijo...

Eis! Aquí ja hi han ganes de veure aquestes fotos, a vere quina pinta fa tot aixo que ens expliques... que ja et veig, al més pur estil Bollywood, ballant al mig d'una pluja de pètals i cantant "delpitapitadel..."

Espero que aquets adoradors de Shiva sapiguen valorar el peazo profe exconferenciant de la NASA que els hi han enviat. xD

Ale, com que la Sandra ja t'ha enviat els petons, jo només t'envio abraçades. Salut!

Thais dijo...

hello!! edu!! sóc la Thaislandesa!!!

la teva cosina ja m'ha explicat lo be que t'ho estàs passant per a l'índia i per el que estic llegint vei que to super be, uns quans embolics només d'arribar pero bueno son coses que es poden arreglar!!

et desitjo molta sort i que gaudeixis el màxim de tot que facis saps que aixó es un cop a la vida...

un petonàs des de terres de CAN FANGA!!!

Thais ;)

Benji dijo...

Aaaaaai la sssssandra.... a veure que passara!

Anónimo dijo...

Bones Mussol!!!
Quan entro aquí a la web i veig els escrits que ens envies em venen unes ganes de venir que no t'ho pots imaginar.
La veritat és que sempre havia pensat que la Índia era un país on la vida deu ser molt dura i m'alegro saber que les coses et van tan bé.
Per cert, em de parlar haviam quan t'aniria millor que vingués,jeje.
Cuida't molt i fins aviat!
Records a la Baby!

Anónimo dijo...

hola eduard m alegra que tot vagi be. Acasa t aixecas molt mes tard......tinc moltes ganes de veure fotos dels nens que de ben segur seran preciosos.A veure si dissabte pots penjar-ne algunes Ara estem a Mallorca. MOLTS PETONS I UNA ABRAÇADA BEN FORTA MACO!